16 Şubat 2014 Pazar

Demirtaş’ta okula ihtiyaç var

Osmangazi’ye bağlı Demirtaş’ta yaşıyorum. Hızla göç alan yerleşim yerimizde ihtiyaçlarımız da aynı hızla artıyor. Bunların arasında en önemlisi eğitim. Acil olarak Demirtaş’ta en az iki tane ilköğretim ve bir tane lise ihtiyacı var. Bu konuda İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Valilik ve Osmangazi Belediyesi ile birlikte ortak çalışma yaparak beldemizdeki eğitim alanlarını çoğaltabilir. Bunun dışında artan nüfus ile birlikte halkımızın ulaşım ihtiyaçları da arttı. Yeni imara açılan ve şimdilerde konut olan yerlerde ciddi bir nüfus artışı oldu. Buna rağmen halen iki otobüs ile ulaşım sağlanıyor. Bu yüzden artık bir otobüs daha ilave edilerek yeni yerleşim alanı olan Cumhuriyet Mahallesi yönünde ring yapılması gerekiyor. Halkın bir çoğunun yaklaşık 800 metre yürüyerek mevcut otobüslere yetişmesi zor oluyor ve araçlarda da yoğunluk yaşanıyor. İlgililerin bu ihtiyaçları gündeme almalarını rica ediyorum. İbrahim Akman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder