Demirtaş
Organize Sanayi Bölgesi, Bursa'da ilk olan bir yatırıma daha imza attı;
D-Vision markası altında kurulan DOSAB LED TV Sistemi devreye girdi.
Elektrik ve SCADA sistemi, mesleki-teknik eğitim alanı, sosyal tesisler gibi birçok konuda ilk ve örnek yatırımlara imza atan DOSAB’ın, D-Vision markası altında oluşturduğu LED TV Sistemi de OSB’ler arasında ilk olma özelliğini taşıyor. 435 faal firması, 42 bin kişiye yakın çalışanı, 3,8 milyar dolar yıllık ihracat rakamına ulaşan, Bursa ve Türkiye’nin en çağdaş alt yapısına sahip organize sanayi bölgelerinden DOSAB, LED TV Sistemi’ni düzenlenen bir kokteyl ile tanıttı. DOSAB Sosyal Tesisleri’nde yapılan kokteyle Bursa’daki reklam ajanları, medya satın alma şirketleri temsilcileri ve reklam verenler katıldı.
HABER, DUYURU VE REKLAMLAR YER ALACAK
DOSAB Bölge Müdürü Serhat Şengül, kokteylde DOSAB’ın her türlü alt ve üst yapı yatırımını en çağdaş şekilde kurduğunu belirtti. Şengül, “Bölge olarak sanayimize en uygun fiyatla en kaliteli hizmeti sunuyor ve önemli bir rekabet avantajı yaratıyoruz. Bu bizim asli görevimiz. Bunun yanında DOSAB eğitim, sosyal konular ve iletişim gibi alanlarda da önemli çalışmalara imza atıyor. İletişimde 8 yıldan bu yana aralıksız yayımladığımız Perspektif Dergimiz, iki yılda bir İngilizce-Türkçe olarak güncelleyip yayımladığımız firmalar kitabımız, sürekli güncel tutulan internet sitemize, şimdi de DOSAB LED TV yatırımımızı ekledik. Son teknoloji ürünü bu yatırımımızla bölgemizde üç adet LED ekran oluşturduk. Bu ekranlarda bölgemizle ilgili haber, duyuru, ekonomi ve Bursa’ya dair önemli gelişmeler yanında reklam yayını yapacağız. DOSAB’da açık hava reklamı kullanan firmalar için önemli bir hedef kitle mevcut” şeklinde konuştu.
DÜŞÜK MALİYET YÜKSEK GERİ DÖNÜŞÜM
D-Vision ekranları üç önemli lokasyonda, bölgedeki tüm araç ve yaya sirkülasyonunu yakalayacak şekilde konumlandırıldı. DOSAB’a Yalova Yolu ve Demirtaş yönünden iki ana giriş mevcut… DOSAB LED TV Sistemi dahilinde 15,7’şer metrekarelik D-Vision 1 ve 2 ekranları bölgeye giren herkesi karşılıyor. 7,7 metrekarelik D-Vision 3 ekranı ise DOSAB Yönetim Merkezi, Bankalar ve Caminin bulunduğu alanda yer alıyor. DOSAB ana caddede ortalama olarak saatte 4 bin 200 araç ve 12 bin kişi geçişi gerçekleşiyor. Fiber optik altyapı ile uzaktan erişimle yönetilen ekranlar, açık hava reklamcılığına yepyeni yaratıcılık olanakları sunuyor. D-Vision ekranları reklam verenlere her gün kesintisiz iletişim, anında veri güncelleme, dinamik içerik ve tasarım, hiçbir hava koşulundan etkilenmeyen, binlerce kişiye ulaşan ve düşük maliyetle yüksek geri dönüşüm sağlayacak reklam imkanı tanıyor. Daha fazla bilgi için http://www.dosab.org.tr/Detay/435/DOSAB-LED-TV adresini ziyaret edebilirsiniz.
Elektrik ve SCADA sistemi, mesleki-teknik eğitim alanı, sosyal tesisler gibi birçok konuda ilk ve örnek yatırımlara imza atan DOSAB’ın, D-Vision markası altında oluşturduğu LED TV Sistemi de OSB’ler arasında ilk olma özelliğini taşıyor. 435 faal firması, 42 bin kişiye yakın çalışanı, 3,8 milyar dolar yıllık ihracat rakamına ulaşan, Bursa ve Türkiye’nin en çağdaş alt yapısına sahip organize sanayi bölgelerinden DOSAB, LED TV Sistemi’ni düzenlenen bir kokteyl ile tanıttı. DOSAB Sosyal Tesisleri’nde yapılan kokteyle Bursa’daki reklam ajanları, medya satın alma şirketleri temsilcileri ve reklam verenler katıldı.
HABER, DUYURU VE REKLAMLAR YER ALACAK
DOSAB Bölge Müdürü Serhat Şengül, kokteylde DOSAB’ın her türlü alt ve üst yapı yatırımını en çağdaş şekilde kurduğunu belirtti. Şengül, “Bölge olarak sanayimize en uygun fiyatla en kaliteli hizmeti sunuyor ve önemli bir rekabet avantajı yaratıyoruz. Bu bizim asli görevimiz. Bunun yanında DOSAB eğitim, sosyal konular ve iletişim gibi alanlarda da önemli çalışmalara imza atıyor. İletişimde 8 yıldan bu yana aralıksız yayımladığımız Perspektif Dergimiz, iki yılda bir İngilizce-Türkçe olarak güncelleyip yayımladığımız firmalar kitabımız, sürekli güncel tutulan internet sitemize, şimdi de DOSAB LED TV yatırımımızı ekledik. Son teknoloji ürünü bu yatırımımızla bölgemizde üç adet LED ekran oluşturduk. Bu ekranlarda bölgemizle ilgili haber, duyuru, ekonomi ve Bursa’ya dair önemli gelişmeler yanında reklam yayını yapacağız. DOSAB’da açık hava reklamı kullanan firmalar için önemli bir hedef kitle mevcut” şeklinde konuştu.
DÜŞÜK MALİYET YÜKSEK GERİ DÖNÜŞÜM
D-Vision ekranları üç önemli lokasyonda, bölgedeki tüm araç ve yaya sirkülasyonunu yakalayacak şekilde konumlandırıldı. DOSAB’a Yalova Yolu ve Demirtaş yönünden iki ana giriş mevcut… DOSAB LED TV Sistemi dahilinde 15,7’şer metrekarelik D-Vision 1 ve 2 ekranları bölgeye giren herkesi karşılıyor. 7,7 metrekarelik D-Vision 3 ekranı ise DOSAB Yönetim Merkezi, Bankalar ve Caminin bulunduğu alanda yer alıyor. DOSAB ana caddede ortalama olarak saatte 4 bin 200 araç ve 12 bin kişi geçişi gerçekleşiyor. Fiber optik altyapı ile uzaktan erişimle yönetilen ekranlar, açık hava reklamcılığına yepyeni yaratıcılık olanakları sunuyor. D-Vision ekranları reklam verenlere her gün kesintisiz iletişim, anında veri güncelleme, dinamik içerik ve tasarım, hiçbir hava koşulundan etkilenmeyen, binlerce kişiye ulaşan ve düşük maliyetle yüksek geri dönüşüm sağlayacak reklam imkanı tanıyor. Daha fazla bilgi için http://www.dosab.org.tr/Detay/435/DOSAB-LED-TV adresini ziyaret edebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder