16 Şubat 2014 Pazar

Gevher Sönmez'de sınıflar çok kalabalık

Demirtaş Gevher Sönmez İlköğretim Okulu`nda eğitim gören bir öğrencinin velisiyim. Maalesef okulumuzda sınıflar çok kalabalık. Öğrenciler 50-60 kişilik sınıflarda eğitim görmek zorunda kalıyor. Bu bölge son yıllarda çok fazla göç aldı ve almaya devam ediyor. Sürekli yeni binalar yapılıyor ve gün geçtikçe nüfus artıyor. Sene başında sınıflarda 30 öğrenci bulunurken, yıl bitiminde bu sayı 60`a kadar çıkıyor. Bu duruma en kısa zamanda müdahale edilmeli. Çocuğunun bu kadar kalabalık bir sınıfta eğitim görmesi benim gibi bir çok veliyi rahatsız ediyor. Bölgedeki gelişim ve nüfus artışı dikkate alındığında bir okulun buraya yetmediği zaten belli. Bu nedenle yeni bir okulun acilen yapılmasını rica ediyorum. Umarım yetkililer bu isteğimi dikkate alırlar. Türkan Mutlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder