16 Şubat 2014 Pazar

Osmangazi Saibe Durmaz Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi

Osmangazi Saibe Durmaz Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi, ortaokulu tamamlayan, 21 yaşından gün almamış hafif düzeyde zihinsel öğrenme yetersizliği olan bireylerin temel yaşam becerilerini geliştirme, topluma uyumlarını sağlama, iş ve meslek edindirme amacıyla açılan, dört yıl eğitim veren özel eğitim kurumudur.
Hayırsever desteği ile Şubat 2010 tarihinde eğitim-öğretime açılan okulumuz halen 12 derslik ve atölye, 136 öğrencisiyle eğitim-öğretime devam etmektedir.
Öğrencilerimizin akademik becerilerini geliştirmeye yönelik Türkçe, Matematik, Sosyal Hayat ve Din Kültürü dersleri verilmektedir. Özellikle de okuma-yazma ve temel matematik bilgilerinin kazandırılmasına yönelik Bireysel Eğitim çalışmaları yapılmaktadır.
Öğrencilerimize temel iş becerilerini kazandırmaya yönelik Ağaç İşleri, Tekstil, El Sanatları, Giyim-Üretim ve Yiyecek İçecek Hazırlama ve Servis Atölyelerimiz bulunmaktadır.
Okulumuzda Aile eğitimi, öğrenci ve velilerimize yönelik Eğitsel, Psikolojik ve Tıbbi yönlendirmeler konusunda Rehberlik Servisimiz bireysel ve grup faaliyetleri ile çalışmalar yapmaktadır.
Öğrencilerimizin toplumsal uyumlarını sağlamaya yönelik sinema, tiyatro, piknik vb. gezilerle, çeşitli branşlarda turnuva, özel olimpiyat ve özel çocuklar spor oyunlarına katılarak, öğrencilerimizin sosyal kültürel ve sportif alanlarda toplumda aktif birer birey olmalarını amaçlıyoruz.
Telefon : 02242625900
WEB Adresi : http://saibedurmazisokulu.meb.k12.tr
Adres : Dumlupınar Mah. 38. Sok. No14 Demirtaş Osmangazi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder