16 Şubat 2014 Pazar

Yeni ana sınıfı binası yapıldı

Bursa Osmangazi Belediyesi'nin "Eğitime Yüzde Yüz Destek" çalışmaları kapsamında Demirtaş Barbaros Mahallesi'nde yaptırdığı "Tarık Çevikel İlköğretim Okulu Ana Sınıfı" binası, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Bursa İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Şevket Barca ve çok sayıda davetlinin katıldığı törenle hizmete açıldı.
Osmangazi Belediyesi tarafından, Demirtaş Barbaros Mahallesi'nde bulunan Tarık Çevikel İlköğretim Okulu bahçesinde yaptırılan anaokulu binasının açılışında konuşan Osmangazi belediye başkanı Mustafa Dündar, belediye olarak bugüne kadar klasik belediyecilik hizmetlerinin dışında, eğitime de büyük destek verdiklerini ayrıca Osmangazi'de 189 okulun ihtiyaçlarını giderdiklerini, 40 anaokulunun oyun gruplarını yenilediklerini söyledi.
Belediye olarak eğitime verdikleri desteğin süreceğini ifade eden Başkan Dündar, "Bundan sonra da çocuklarımıza ve okullarımıza desteğimiz sürecek. Çocuklarımızın sadece maddi koşulları ile değil, eğitim koşulları ve ruh dünyalarının zenginliği için de çalışıyoruz. Düzenlediğimiz yarışmalar, organizasyonlar ve kültür sanat faaliyetleri ile çocuklarımızın ufkunu açıyor, düşünen, üreten bir nesle öncülük ediyoruz." dedi.
Anaokulu açılış töreninde konuşan Bursa İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Şevket Barca da Osmangazi'de eğitim ve öğretime verdiği destek için Başkan Dündar'a teşekkür etti. Barca, "Sayın başkanımız, Osmangazi'de, bir çok okulumuzun sıkıntılarını, eğitimle ilgili problemlerinde bize büyük destek oldu. Bugün burada bunun güzel bir örneğini görüyoruz. Kendilerine teşekkür ediyorum." dedi. Konuşmaların ardından, Tarık Çevikel İlköğretim Okulu Ana Sınıfı binası törenle hizmete açıldı.
Başkan Mustafa Dündar, 173 metrekare alan üzerine kurulan ve 2 derslik, öğretmenler odası ve mutfak birimlerinden oluşan binayı gezdi. Ana sınıfında kendisini çiçekle karşılayan minik öğrencilerle bir araya gelerek onlarla fotoğraf çektiren Dündar, daha sonra çocuklara fidan hediye etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder